Yulaf Ezmesi

fındık sütü

 

 

Diet yaparak emziren annelere veya ileriki yaşlarda diete devam eden çocuklara özel kahvaltı seçeneği olabilir.

Şipşak hazırlanması ile açlığınızı ve tatlı ihtiyacınızı bastıracak bir lezzet olarak gün içerisinde koşturmalarda hayat kurtarıcı .

 

Sade yulaf ezmesini ve bir miktar kuru üzümü bir miktar sıcak su veya meyve hoşafı veya bitkisel süt (badem sütü, soya sütü , fındık sütü , susam sütü , ceviz sütü , hindistan cevizi sütü v.b.) ile şişirip, dilerseniz mevsimine göre taze meyvelerden ekleyebilirsiniz.

 

Tarçın veya hindistancevizi gibi eklemeler meyvesine ve kullandığınız süte göre damakta bıraktığı lezzet değişir.

 

Damak zevkinize göre bir miktar bal veya pekmez ilave ederek lezzetli bir kahvaltı hazırlayabilirsiniz 🙂

 

 Not : Alerji aynı parmak izi gibidir. Kişiye özeldir. Bu nedenle kullanmak istediğiniz her yeni besin için mutlaka alerjinizin düzenli kontrolünü yapan uzman doktorunuzun önerisini almanızı tavsiye ederim. Kendi doktorunuzun önerisi herkesin önerisinden üstündür.

Besinlerden herhangi birine alerjisi veya hassasiyeti olan kişiler o besinleri kesinlikle kullanmamalıdır .Ayrıca alerjisine uygun başka bir besin ile  değiştirerek tarifi kendisine göre modifiye edebilir.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s