Mis kokulu Melek Annem

brunoÇiçek kokuları ile bezenmiş bir düştüm ben, annecim. Hayallerinden çıkıp kucağına vardığım yolda kalbinin ışıltısı ve yüzünün gülen güneşi olmaya niyet ettim. Gözlerinin içine derinlere baktığımda, yüzüm açar bir çiçek gibi gülümserim neşeyle.Kucağının sıcaklığı tenimi sarar, güvenle uykulara daldırır beni.

Bugünlerde hayallerinden biraz uzak bir yaşam sürüyoruz biliyorum. Bebeğin için herşeyin en güzeline niyet eden melek annem benim.Alerjiyle sınanıyoruz bugünlerde. Sofralarımız değişiyor , telaşını görüyorum.Doktorların en iyisini , sofraların en güvenlisini ara oldun . Hayat beni mutlu ve rahat ettirsin diye verdiğin emeğin en güzellerini yakında birlikte toplayacağız annecim.

Bir sabah senin çiçekler gibi mis kokulu düşlerine uyanacağız hep beraber. Hayallerindeki sofralar evimizin tablosuna dönüşecek. Birlikte misafir olduğumuz evlerde ikramlara evet diyeceğiz yüzümüz gülerek.Okulda , denizde , piknikte ve daha bir çok yerde hazırlanan lezzetlerin müdavimi olacağız.

Dünyanın bolluğunu ve bereketini kucaklayacağız canım annecim.

Sil gözyaşlarını , güleceğimiz günler pek yakında.

Resim : Bruno Di Maio

Yorum bırakın